fbpx
Close

Kas käsipalli kasv on tõesti suhtarvudes suurem kui jalgpallil?

Avatar
-Kielce PGE Vive mängija Julen Aguinagalde 2016. aastal Meistrite liiga karikaga | Foto: AFP/Scanpix

Uue käsipallihooaja alguses vaatas Euroopa Käsipalliliidu turundusosakond tagasi kõige edukamale äriaastale oma loomisest saaka.

EHF-i turundusosakond, mis loodi aastal 2005, lõpetas hooaja 2018/19 rekordiliste numbritega meedia ja sponsorluse sissetulekute kohapealt. Uute suurtoetajate nagu Nord Stream 2 ja Delo Grupp hankimisega tõusis sponsorlusest teenitud tulu eelmisel hooajal kuue miljoni euroni. Samal ajal tõusis ka sissetulek meedia ülekannete müügist 12,5 miljoni euroni.

Pärast kulude maha arvamist jagab turundusosakond raha 80/20 klubide ja Euroopa Käsipalliliidu vahel.

Euroopa Käsipalliliit valmistub uuteks pikaajalisteks koostöölepinguteks Infronti ja DAZN-iga, mis algavad 1.juulist 2020. “Neid numbreid vaadates tuleb ainult naeratus suule,” ütles turundusdirektor David Szlezak EHF-i pressiteates.”On hea näha, et meie tiimi suur töö ja pühendumus on end ära tasunud.”

Viimaste aastate langus vaatajanumbrites pöördus eelmisel hooajal tõusuks, kui mullu jälgis Meistrite liiga kohtumisi kokku üle poole miljardi inimese. Selle tõttu tõusis sponsorluse väärtus 20 protsenti 70 miljoni euro peale.

“Kõrvalpõikena võime öelda, et suhtarvudes on meie Meistrite liiga numbrid paremad, kui jalgpalli omad. Muidugi siinkohal anname endale aru faktist, et absoluutnumbrites on vahe hiigelsuur,” jätkas Szlezak.” Meie sissetulekud on tõusnud 105 protsenti, samal ajal kui jalgpallil on see number 95.”

scroll to top